Muzeul Bomboanelor HARIBO cu o privire spre Avignon


În ciuda cotaţiilor slăbuţe pe care le are pe Trip Advisor, noi am hotărât să-l vizităm, fiindu-ne oarecum în drum. Ne-am gândit că pentru copii nu are cum să nu fie drăguţ, chiar dacă pentru adulţi nu este spectaculos. 
Muzeul se află în Uzes, la 14 km de autostrada ce leagă Montpellier de Marseille, sau cel puţin aşa apare pe harta de pe pliantul lor. 








Am aflat abia acum că HARIBO vine de la Hans Riegel care a creat compania şi primii urseleţi de jeleu în Bonn în 1920.

Muzeul prezintă o istorie a brandului, reclame vechi foto şi video, o istorie a cutiilor în care se ofereau bomboanele si ruleaza mai multe filme despre fabricarea jeleurilor sau dropsurilor Haribo. L-am văzut şi pe Hans Roiegel de ceară cu primele lui jeleuri într-o bucătărie care seamănă cu un laborator. 





















Copiii au o sală de activităţi interactive, toate legate de fabricarea jeleurilor. 

Sigura privire în fabrică este în secţia de producere a alcoolului de mentă, din păcate nu a bomboanelor.

Apoi sala maşinilor... 




Majoritatea sunt în mişcare, iar două din ele ne-au ambalat la comandă mai multe bomboane. Drajeurile mici aveau un gust ciudat (le-am aruncat). Abia după aceea am văzut că unii îşi foloseau ambele fise primite la maşina cu bomboane roz. 





În final ajungi într-un magazin uriaş plin de Haribo, de unde şi noi ca şi alţii, am plecat cu o cutie mare plină cu pachete de jeleuri. Magazinul este într-adevăr spectaculos.








La întoarcere GPS-ul ne-a condus prin Avignon aşa că am avut ocazia să vedem celebrul pod. Curios mai mult decât simpatic, podul nu ajunge pe partea cealaltă a râului ci se termină brusc în mijlocul apei. 









Deşi nu am avut timp să ne oprim, am zărit din fuga maşinii un orăşel neaşteptat de drăguţ ascuns în spatele unor ziduri ca de cetate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu